Sabtu, 16 Julai 2011

HAKIKAT-3

Saya akan tebus kesilapan masa lalu

MELALUI buku GARA-GARA PENANGAN TOK GURU ORANG ISTANA MERANA, PARTI PILIHAN RAKYAT KELANTAN, MENTERI BESAR BERKOPIAH MEMBAWA TUAH, AMANAT TOK GURU, NIK AZIZ INTAN TERPILIH ABAD INI, PANGLIMA JIHAD PAS, NIK ADLI: HERO BARU PERSADA POLITIK NEGARA, AKAN TERMAKBULKAH DOA DATIN DR WAN AZIZAH dan Siri MBI , semuanya terbitan syarikat sendiri, dalam penuh ketaksuban terhadap Pas, saya banyak membalun Umno/BN di samping perkara yang sama dilakukan di pelbagai media pro pembangkang.

Bak kata orang, yang tak pernah lemas dalam kubang taik tidak akan sedar tentang dahsyat bau busuk dan jijiknya taik. selama lapan tahun berada dalam gelup Pas bagi saya adalah umpama terjatuh dalam lubang taik dengan permukaan lubangnya dimake-up indah untuk menyembunyikan. bau taik dan menghilangkan rasa jijik.

Nasib baik saya masuk dalam gelup Pas bukan atas nama penutup lubang taik yang taksub dan penuh dengan pemberhalaan terhadap sesama manusia, sebaliknya hanya sebagai antara komponen yang tidak disengajakan, mudah untuk saya mufarakah.

Bagi yang masuk atas nama penutup lubang taik, apa pun kesilapan Pas dan keburukkan Pas akan dilihat molek, taik yang busuk pun tetap dianggap wangi bak kasturi kerana penutup lubang taik itu sendiri adalah sebahagian dari taik sebenarnya.

2 ulasan:

  1. keamana yang kita miliki ini amat berharga untuk kita wariskan kepada anak cucu kita.. PAS hanya tahu menyalahkan UMNO sedangkan PAS sendiri telah sama bersekongkol dgn DAP laknat dan peliwat besar.. Subhanallah...

    BalasPadam
  2. ..tidak MURTAD sekiranya keluar PAS..

    Pak Pandir Jr

    BalasPadam